博客年龄:18年1个月
访问:?
文章:71篇

个人描述

姓名:WY
职业:小会计
年龄:②②
位置:中国.湖北
个性介绍: ⒉00八哖 мe′壹個秂﹖*﹏吥镪俅 ɑ。卟絻镪¨讓① 苆﹊ 顺祺冄繎┈

一首EE康明斯的诗

2009-05-25 22:07 阅读(?)评论(0)
I carry your heart with me , I carry it in my heart , I am never without it .
Anywhere I go , you go , my dear .
And whatever is done by only me , is you doing , my darling.
I fear no fate.. for you are my fate , my sweet .
I want no world for , beautifacl you are my world , my   true .
Here is the deepest secret no one knows .
Here is the root of   the root ...
and the bud of the bud...
and the sky of the sky of a tree called life...
which grows higher than the soul can hope...or mind can hide.
It is the wonder that's keeping the stars apart .
I carry your heart, I carry it in my heart.
我带着你的心,放在我的心里,从未离开.
无论我在哪里,你在哪里,我亲爱的.
我所做的一切都是为你,我亲爱的
我不害怕灾难,因为你是我的命运,我亲爱的
我不想要全世界,你就是我的全部,我的真爱
没有人知道这个内心深处的秘密.
根本中的根本....
是稚嫩中的稚嫩...
是天上生命之树...
越长越高超越了灵魂的期望...
或思念的掩饰,让星光闪耀.
我带着你的心,放在我的心里.
   阅读(?)评论(0)
上一篇: 伤疤 下一篇:爱!?
 
表  情:
加载中...
 

请各位遵纪守法并注意语言文明